جايگاه برند و لوگو در صنعت گردشگري چيست ؟

طراحي لوگو حرفه اي|طراحي لوگو ارزان

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

جايگاه برند و لوگو در صنعت گردشگري چيست ؟

۳۲ بازديد

 ساخت لوگو

 

گروه طراحي بيوتي ديزاين تحقيقات زيادي در مورد رابطه ي صنعت گردشگري با برند داشته است و نكته جالب توجه اين است كه بدانيد تمام كشور هاي در صنعت گردشگري برند دارند به جز ايران! به اين دليل بايد به ساخت لوگو در اين حيطه توجه زيادي كرد

 

طراحي لوگو گردشگري 

برند,چمله,و يا شعاري كه داراي توانمندي گردشگري ميباشد و هميشه در ذهن مصرف كننده و يا گردشگر باقي ميماند را كارشناسان گردشگري برند مينامند .

با توجه به اين تعريف برند گردشگري يكي از مهم ترين عوامل جذب توريست ميباشد. كه مسئول هاي گردشگري كشور برنامه خاصي در اين مورد ندارند و ايران فاقد برند گردشگري ميباشد به تعبير متخصصان اين زمينه برند گردشگري  باعث ميشود كه خاطرات توريست در خاطرش زنده شود  و هر بار و در يك نقطه زماني به آن منطقه اي كه به آن سفر كردنند بروند! البته از نظر فكري وذهني

 

برند گردشگري

ايجاد برند گردشگري باعث ايجاد اطمينان ميشود  كه هم قبل از سفر و هم بعد از آن حاصل ميشود.در واقع زماني كه يك توريست نام يك كشور را ميشنود به ياد تجربه گذشته اي كه با مشاهده ها و شنيده ها برايش اتفاق افتاده مي افتد كار برند گردشگري تصحيح اين خاطره هاست! خاطره هاي مثبتي كه براي يك توريست پيش آمده قطعا آن را مجاب به برگشت به آن كشور ميكند همين خاطرات باعث ميشود كه يك نفرر اگر يك خاطره خوب از مكاني داشته باشد در آن كشور سرمايه گذاري ميكند و يا براي تفريح بر ميگردد و سرمايه زيادي روانه كشور ميشود بنابرين بايد نقاط قوت يك منطقه را جستجو كرد و روي آن تمركز كرد.

ايجاد برند در اين صنعت تا اندازه مهم است كه كشور ها ميليون ها يورور براي اين قضيه خرج ميكنند به عنوان مثال ميتوان گفت كشور تايلند لقب سرزمين لبخند ها را ازان خود كرده و براي فراگيري اين نام تلاش و هزينه ي بسيار زيادي را متحمل شده است همچنين از كشور هاي همسايه ميتوان به تركيه اشاره كرد كه در زمينه برند گردشگري بسيار قوي كار كرده است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.