بيوگرافي لوگو و طراحي لوگو

طراحي لوگو حرفه اي|طراحي لوگو ارزان

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

بيوگرافي لوگو و طراحي لوگو

۲۸ بازديد

طراحي لوگو

 

آرم در واقع يك كلمه فرانسوي ميباشد كه چند دهه اخير به جامه ما آمده است طراحي يك آرم در عين سادگي يكي از سخترين كار ها ميباشد زيرا هدف اصلي يك شركت به صورت هدفمند و هماهنگ در يك تصوير بايد به نمايش در بياييد بزرگان طراحي گرافيك و هنر طراحي لوگو را يكي از مشكل ترين بخش هاي گرافيك ميدانند

 

طراحي يك آرم و نشانه حرفه اي و موفق نشانه هوشمندي و توانايي يك طراح ميباشد كه با هماهنگي و نظم در كنار هم قرارگرفته شده است براستي منسجم كردن يك عنصر بصري براي رساندن گويا و روان يك موضوع كار هر كسي نيست. آرم ها و نشانه ها وظيفه هويت بخشي به يك شركت را دارند به همين بين المللي بودن طراحي بسيار مهم است بدان معنا كه آرمي كه طراحي ميكنيم بدانيم در سنت ها  و كشور هاي ديگر معني ديگري ندهد و بيننده را به گمراهي نكشاند يك آرم ميتواند بيانگر كيفيت يك محصول باشد.زماني كه مردم آرمي را ميبينند كه براي آن ها آشنا تر است به طور نا خداگاه به سمت آن ميروند و از اين عمل احساس امنيت ميكنند.

اگر كمي به تحقيق و بررسي بپردازيم متوجه خواهيم شد كه آرم ها و نماد ها از پيدايش بشريت با انسان همراه بوده است اشكالي كه درون قارها رسم ميشده همچنين اختراع خط و علائم رياضي  و ساير رشته هاي مختلف تماما جزو شاخه هايي از آرم ميباشند همواره يك شركت تازه تاسيس و به دنبال طراحي آرم و نماد ميگيرن نه فقط شركت بلكه ديگر در تمام  قشر ها شامل وب سايت ها مغازه ها و... همه و همه نياز به يك لوگو يونيك و جذاب دارند به همين دليل است كه لوگو بايد با دقت و حرفه اي طراحي شود چون مشخص نيست يك لوگو چقدر براي يك سازمان ميماند ممكن است تا آخر عمر آن سازمان! شايد يك بروشور يك كارت ويزيت پس از چند وقت تعويض شود اما لوگو خير!

 

از مشخصه هاي يك لوگو مناسب ميتوان به موارد زير اشاره كرد

  • سادگي
  •  زيبايي آرم
  • انسجام نشان
  •  وحدت شكل لوگو
  •  قابليت كارآيي در اشكال مختلف آرم
  •  عدم تشابه با علايم ديگر
  •  دارا بودن روحيه مجموعه آرم و لوگو با موضوع

منبع:بيوگرافي لوگو و طراحي لوگو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.