اين 6 راهكار در طراحي لوگو شمارا از متحول خواهد كرد!

طراحي لوگو حرفه اي|طراحي لوگو ارزان

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

اين 6 راهكار در طراحي لوگو شمارا از متحول خواهد كرد!

۳۷ بازديد

 
طراحي لوگو

نكاتي در طراحي لوگو و انجام سفارشات وجود دارد كه هميشه هم شما را راحت ميكند و هم مشتري را و باعث ميشود استرس ها و تشنج هاي شما دور شود و همينطور كار شما حرفه اي تر به نظر آيد

 

1-زماني كه مشتري براي سفارش اقدام كردم يك جلسه با او بگذاريد و در مورد كسب و كارش سوال بپرسيد همچنين تحقيق كنيد كه فعاليت و تاريخچه ي شركت مورد نظر چيست از مشتري در مورد ايده ها و نظراتش سوال كنيد  همچنين به او در مورد اصول كاري كمي توضيح دهيد اين مسائل در انجام پروژه به شما كمك زيادي ميكند

 

2-سعي  كنيد در زمان سفارش از مشتري بخواهيد نمونه كار هاي را كه در شركت شما ديده و براي او قابل قبول بوده است همچنين در مكان هاي ديگر براي شما ارسال كند بعضي اوقات ممكن است هر سبكي در طراحي با هر نمونه كاري مچ نباشد يعني شكل فونت و نوشتار طراحي مثلا براي لوگو هاي تك سيلابي مناسب باشد

 

3-سعي كنيد براي مشتري چندين طرح را ارسال كنيد تا بتواند با ذهن بازتري به موضوع نگاه كند در اين صورت او راحت تر ميتواند انتخاب كند همچنين زماني كه شما يك طرح به مشتري تحويل ميدهيد او احساس تحميل را دارد و فكر ميكند كه ميخواهيد آن يك طرح را به او تحميل كنيد

 

4-هرگز نظر خود را به مشتري القا نكنيد و در مورد برتري يكي از طرح ها به او اجبار نكنيد مشتري انتخاب كننده است بگذاريد خود او در مورد طرح ها تصميم بگيرد زماني كه ديديد او مشتاق توضيح است براي او در مورد ارجعيت يكي از طرح ها توضيح دهيد ولي در آخر مشتري تصميم گيرنده و انتخاب كننده ميباشد

 

5-در مورد نماد ها و سبك هاي كه در طراحي وجود دارد با مشتري صحبت كنيد و او را آگاه كنيد و تا او يكي از اين سبك هاي را انتخاب كند و شما بر روي يكي از اين سبك ها تمركز كنيد تا  بتوانيد به خواسته ي مشتري خود نزديك تر شويد هميشه حق را به مشتري بدهيد و به او احترام بگذاريد زيرا او صاحب نهايي طراحي شماست اين كار باعث ميشود كه در كار خود مردمي و حرفه اي باشيد

 

6-بيشتر درخواست كنندگان طراحي لوگو انتظار دارند كه لوگوي طراحي شده آنها تمام و كمال ، گوياي هر آنچه باشد كه شركت يا موسسه آنها مشغول آن هستند. استفاده از عين محصول در طراحي لوگو واجب نيست، مثلا در طراحي لوگوي شركت  Nike كه يك شركت معتبر در زمينه توليد محصولات ورزشي در دنيا است، هيچ الماني كه بطور مستقيم اشاره اي به يك حركت يا محصول ورزشي داشته باشد وجود ندارد.

 

 

منبع :6 راهكار عملي در روابط طراحي لوگو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.