كليدي ترين نكات يك لوگو

طراحي لوگو حرفه اي|طراحي لوگو ارزان

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

كليدي ترين نكات يك لوگو

۵۸ بازديد

ساخت لوگو
هر تجارتي در تمام دنيا نياز به هويت دارد و يكي از مشخصه هاي هويت سازي براي يك برند لوگو و نماد آن است در ظاهر اين موضوع بسيار ساده است و بسياري از مردم بر اين باور هستنند كه لوگو يك علامت است اما در باطن چيز ديگريست و وظيفه سنگيني بر دوش يك لوگوست زماني كه ساخت لوگو براي يك برند آغاز ميشود در واقع هويت سازي آن آغاز ميشود يك لوگو نمايانگر حوزه ي كاري يك شركت در ساده ترين حالت است علاوه بر اين آن باعث ايجاد وفاداري در مشتري شده و باعث رونق كسب و كار شما ميشود در انتخاب آن دقت كنيد!

مشخص هاي موجود در لوگو هاي حرفه اي

  • ساده بودن و نداشتن پيچيده گي در طرح مقاله ي چرا بايد لوگو را ساده طراحي كنيم؟ را مطالعه كنيد 
  • به ياد ماندني بودن طرح يعني لوگو بايد طوري طراحي شود كه سالها بتوان از آن استفاده كرد
  • سليس بودن لوگو نيز يكي از عوامل مهم در طراحي آن است

 

مراحل و پروسه ي طراحي يك لوگو چيست ؟

  • شناختن و بررسي كردن براي دستيابي به ضررويت هايي كه در طراحي بايد انجام شود
  • جستجو و تحقيق براي شناخت موضوع كاري شركتي كه قرار است براي آن لوگو طراحي شود همچنين بررسي  رقباي حوزه ي اين برند
  • پيدا كردن نمونه هاي طراحي شده در اين حوزه به ما كمك ميكند كه در طراحي ايده بگيريم و همچنين با سبك هاي جديد طراحي آشنا شويم
  • طراحي لوگو در ذهن! بخش ايده پردازي طراحي به اين نقطه بر ميگردد لوگو را در ذهن خود تصور كنيد
  • انتخاب چند ايده از تفكرات كه در ذهن باز سازي شده
  • پياده سازي ايده ها روي كاغذ و انتخاب بهترين آن ها و طراحي در نرم افزار

سوال كردن از مشتري يكي از عوامل مهم طراحيست

دستيابي كامل به حوزه ي كاري مشتري در طراحي بسيار مهم است و سوالاتي كه در رابطه با كسب كار پرسيده ميشود را در طراحي جدي بگيريد زيرا هميشه كمك شاياني در ايده پردازي طراحي لوگو ميكند

  • در مورد هزينه اي كه قرار است در رابطه با طراحي لوگويش شود بپرسيد
  •  در مورد زماني كه قرار است طراحي اوليه خود را در اختيار مشتري بزاريد گفتگو كنيد
  • هدف هاي كه قرار است در تجارت مشتري شما به كار گرفته شود را سوال كنيد
  • ببينيد كه مخاطباني كه قرار است مشتري اين شركت باشند چه كساني هستنند
  • در مورد محصولات توليدي شركت سوال كنيد
  • رقباي اين شركت را بشناسيد

 

با توجه به قيمت خدماتي را كه ارائه ميدهيد سازمان دهي كنيد

عوامل زيادي در برآورد قيمت طراحي يك لوگو موثر است مهمترين آن ها يه شرح زير ميباشد

  • تعداد اتود ها و طرح هاي مختلفي كه قرار است ارائه دهيد
  • تعداد ويرايشات و تجديد نظر مشتري
  • زماني كه براي تحقيقات صرف ميكنيد

سعي روش هاي حرفه اي در طراحي لوگو را بياموزيد اين نكته باعث ميشود كه رابطه پايداري  بين مشتري و شما به وجود آيد

 

از منخصصان بخواهيد شما را در يادگيري ياري كنند

يادگيري طراحي و تمرين سخت ترين بخش طراحيست شما بايد همواره به دنبال يادگيري باشيد و روش هاي جديد در طراحي را بياموزيد همچنين اگر مشكلاتي داشتيد از متخصصيد سوال كنيد از آن ها روشهاي طراحيشان را فرا بگيريد همچنين ميتوانيد در انجمن هاي مربوط به طراحي لوگو عضو شويد و سوالات خود را در آنجا بپرسيد

 

منبع : نكات كليدي طراحي يك لوگو حرفه اي را بدانيد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.