طلايي ترين تكنيك هاي طراحي لوگو

طراحي لوگو حرفه اي|طراحي لوگو ارزان

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

طلايي ترين تكنيك هاي طراحي لوگو

۲۸ بازديد

 
طراحي لوگوي حرفه اي
در دنياي امروز و رقابت هاي شديد صنعتي ديگر نميشود بر روش هاي قديمي تكيه كرد گاه شركت هاي رو به رشدي كه وجود دارند نيازي به هزينه هاي ميليوني تلف كردن سالها وقت ندارند يك لوگوي مناسب ميتواند انعكاسي از كسب كار را نشان دهد بسياري از طراحان لوگو معتقد هستنند كه افراد بايد با ديدن لوگو به سرعت به موضوع كاري آن پي ببردن پس سعي كنيد طراحي لوگوي حرفه اي خود را با جديد ترين متد ها انجام دهي

 

رساندن پيام در لوگو

قبل از شروع مرحله اول اتد زني كه طراحي در كاغذ است بايد سعي داشته باشيد پيامي را منتقل كنيد در طراحي به همين دليل ابتدا پيامي را كي ميخواهيد در لوگو به بيننده منقل شود را روي يك كاغذ بنويسيد و روي آن فكر كنيد كه آيا اين پيام شمارا به هدف ميرساند يا خير يعد از اين كه به جواب مثبت رسيديد دست به طراحي بزنيد و سعي كنيد در تمام مراحل طراحي خود اين پيام را در چارچوب كاري خود قرار دهيد ما نكاتي را براي شما ذكر ميكنيم كه در اين راه به شما كمك ميكند

 

بررسي كردن لوگو هاي رقبا و شركت هاي هم صنف

بررسي كنيد كه رقبا از چه المان هايي در طراحي لوگو استفاده كردن آيا لوگو هاي آن ها سنگين است و از گرافيك زنده در طراحي استفاده نكردند؟ و يا طراحي لوگو به صورت پويا و زنده است

 

 

تصميمي در مورد رساندن پيام

بررسي كنيد كه لوگويي كه قرار است براي كمپاني طراحي كنيد داراي چه خصوصياتي است كه آن را نسبت به بقيه متمايز ميكند؟ چه چيزي وجود دارد كه باعث ميشود شما نسبت به رقبا متفاوت باشيد؟ مخاطب هدف شما كه دنبال محصولات شماست چه خصوصياتي دارد؟

 

 

واضع بودن لوگو در همه جا!

لوگويي كه ممكن است طراحي شود در رو اتوبوس ها بيلبورد ها و هر جاي ديگري استفاده شود شما بايد طوري آن را طراحي كنيد كه در تمام زوايا و اندازه ها بتوان آن را تشخيص داد به هيچ وجه از عكس در طراحي لوگو استفاده نكنيد زيرا عكس در چاپ و در تغيير سايز با افت كيفيت مواجه ميشود همچنين مقاله ي قوانيني كه ستون و پايه طراحي لوگو هستنند ميتواند در اين زمينه به شما كمك كند در آخر هم لوگو را سياه و سفيد طراحي كنيد تا از با كيفيت بودن آن اطمينان حاصل شود تا در زماني كه از عكس گرفته ميشود و يا اسكن ميشود و فكس ميشود مشكلي در كيفيت نداشته باشد

 

نام تجاري نكته اي كليدي در طراحي لوگوست

در به كار بردن نام تجاري در طراحي لوگو دقت كنيد مثلا اگر قرار است براي يك باشگاه بدنسازي لوگو طراحي كنيد فونت شما بايد قدرت و بزرگي را نشان دهد

 

از تصاوير زود گذر در طراحي لوگو استفاده نكنيد

ممكن است ما بخواهيم لوگوي را بازسازي كنيم در اين صورت امكان دارد بيننده ها را گيج كنيم به همين دليل بايد در باز سازي لوگو بسيار دقت شود و لوگو را آهسته و آرام باز سازي كنيم

 

 

مراقب رنگ ها باشيد!

سعي كنيد در طراحي لوگو از رنگ هاي مناسب استفاده كنيد استفاده از چند نوع رنگ ممكن لوگوي شمارا كمي سبك و مسخره كند همچنين از 3 رنگ بيشتر در طراحي استفاده نكنيد مگر اجباري در كار باشد همچنين قبل از رنگ بندي لوگو معاني رنگ ها ها مطالعه كنيد كه رنگي كه در طراحي لوگو استفاده ميكنيد مفهوم لوگو را برساند از مقاله ي  نقش رنگ ها در طراحي لوگو ميتوانيد مفهوم رنگ ها را ياد بگيريد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.