پنجشنبه ۱۱ بهمن ۰۳

اين نكات را در باز سازي لوگو هم انجام بدهيد و هم ندهيد!

۵۲ بازديد

طراحي لوگوي حرفه اي

۱- تغيير برند لوگو به جاي تغيير لوگو!

زماني كه شما سبك لوگو رو را تغيير ميدهيد به جاي باز سازي كلا باعث تغيير كاربري شركت و تغيير برندينگ آن شركت شده ايد ور به اصطلاح اومدين ابروش رو بردارين چشمش هم دراوردين سعي كنيد از رنگ هاي طراحي لوگوي حرفه اي قبلي ايده برداري كنيد و به طور كلي يك لوگو كاملا متفاوت طراحي نكنيد

 

۲-كپي از لوگوي ديگران! به چه قيمت!؟

از لوگوي ديگران كه مدرن و بروز است كپي نكنيد درست از لوگويي كه درخواست باز سازي براي آن شده است قديمي بوده است اما اين دليل نميشود كه شما لوگوي ديگران را كپي كرده و به عنوان لوگوي مدرن و جديد يك شركت معرفي كنيم

 

۳-باز سازي لوگو متناسب با تمام پلت فرم ها

لوگويي كه باز سازي شده بايد تمام نكاتي كه تا اينجا درمورد طراحي لوگو گفته اين را داشته باشد و همينطور در بيزنس كارت ها تبليغات تلويزيوني و…. قابل استفاده باشد

 

۴-از باز سازي پيچيده دست بكشيد!

باز هم اين نكته پيچيده نبودن لوگو! لوگوي كه در قبل ساده بوده و در لوگوي جديد پيچيده شده يك مشكل ديگه به لوگو اضافه شده ساده طراحي كنيد!

 

۵-لوگو را فقط از ديد خود تغيير ندهيد تحقيق كنيد و پرسجو كنيد ببينيد چرا ان برند و شركت تصميم به تغيير لوگوي خود گرفته اند شايد نظرات شما در مورد يك لوگوي خوب با آن ها متفاوت باشد

 

۶-به مقياس و سايز لوگو توجه كنيد:اين اطمينان را از لوگوي خود بدست آوريد كه در هر سايزي قابل ديد است و پيچيده نيست و همينطور در رنگ سياه  سفيد زيبايي خود را از دست ندهد

 

۷-ارجينال طراحي كردن لوگو اصلي مهم

لوگو را طوري طراحي كنيد كه حس جديدي را به بيننده منتقل كند و تفاوت زيادي از نظر كيفيت و بر گيختن احساس در بينده با لوگوي قديمي داشته باشند در اين صورت اين سوال از شركت پرسيده ميشود پس چرا اصلا لوگو مجدد طراحي گرديده است

۸-تصميم به نو سازي لوگو بدون تغيير محتوا

اين جمله به اين معنيست كه لوگو را بدون تغيير مفهوم اصلي آن طراحي كنيد و يا محتواي درون لوگو را حذف آن را ساده تر كنيد اگر لوگويي كه در گذشته طراحي شده است داراي جزييات زيادي است و اصول طراحي در آن رعايت نشده بهتر است جزييات اضافي آن حذف شد

۹-رعايت هدف باز سازي در طراحي لوگو

 

هدف اصلي مشتري از طراحي لوگوي مجددش را بپرسيد و سعي كنيد در راستاي اين هدف تلاش كنيد كه به دف مشتري برسيد

 

۱۰- امتحان كردن راه هاي مختلف

 

راه مختلف را درطراحي امتحان كنيد كه نزديك ترين راهي كه به لوگوي اصلي نزديك است را به كار ببريد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.