۱- تغيير برند لوگو به جاي تغيير لوگو!
زماني كه شما سبك لوگو رو را تغيير ميدهيد به جاي باز سازي كلا باعث تغيير كاربري شركت و تغيير برندينگ آن شركت شده ايد ور به اصطلاح اومدين ابروش رو بردارين چشمش هم دراوردين سعي كنيد از رنگ هاي طراحي لوگوي حرفه اي قبلي ايده برداري كنيد و به طور كلي يك لوگو كاملا متفاوت طراحي نكنيد
۲-كپي از لوگوي ديگران! به چه قيمت!؟
از لوگوي ديگران كه مدرن و بروز است كپي نكنيد درست از لوگويي كه درخواست باز سازي براي آن شده است قديمي بوده است اما اين دليل نميشود كه شما لوگوي ديگران را كپي كرده و به عنوان لوگوي مدرن و جديد يك شركت معرفي كنيم
۳-باز سازي لوگو متناسب با تمام پلت فرم ها
لوگويي كه باز سازي شده بايد تمام نكاتي كه تا اينجا درمورد طراحي لوگو گفته اين را داشته باشد و همينطور در بيزنس كارت ها تبليغات تلويزيوني و…. قابل استفاده باشد
۴-از باز سازي پيچيده دست بكشيد!
باز هم اين نكته پيچيده نبودن لوگو! لوگوي كه در قبل ساده بوده و در لوگوي جديد پيچيده شده يك مشكل ديگه به لوگو اضافه شده ساده طراحي كنيد!
۵-لوگو را فقط از ديد خود تغيير ندهيد تحقيق كنيد و پرسجو كنيد ببينيد چرا ان برند و شركت تصميم به تغيير لوگوي خود گرفته اند شايد نظرات شما در مورد يك لوگوي خوب با آن ها متفاوت باشد
۶-به مقياس و سايز لوگو توجه كنيد:اين اطمينان را از لوگوي خود بدست آوريد كه در هر سايزي قابل ديد است و پيچيده نيست و همينطور در رنگ سياه سفيد زيبايي خود را از دست ندهد
۷-ارجينال طراحي كردن لوگو اصلي مهم
لوگو را طوري طراحي كنيد كه حس جديدي را به بيننده منتقل كند و تفاوت زيادي از نظر كيفيت و بر گيختن احساس در بينده با لوگوي قديمي داشته باشند در اين صورت اين سوال از شركت پرسيده ميشود پس چرا اصلا لوگو مجدد طراحي گرديده است
۸-تصميم به نو سازي لوگو بدون تغيير محتوا
اين جمله به اين معنيست كه لوگو را بدون تغيير مفهوم اصلي آن طراحي كنيد و يا محتواي درون لوگو را حذف آن را ساده تر كنيد اگر لوگويي كه در گذشته طراحي شده است داراي جزييات زيادي است و اصول طراحي در آن رعايت نشده بهتر است جزييات اضافي آن حذف شد
۹-رعايت هدف باز سازي در طراحي لوگو
هدف اصلي مشتري از طراحي لوگوي مجددش را بپرسيد و سعي كنيد در راستاي اين هدف تلاش كنيد كه به دف مشتري برسيد
۱۰- امتحان كردن راه هاي مختلف
راه مختلف را درطراحي امتحان كنيد كه نزديك ترين راهي كه به لوگوي اصلي نزديك است را به كار ببريد