كار شما با طراح لوگو شما رابطه مستقيم دارد!

طراحي لوگو حرفه اي|طراحي لوگو ارزان

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

كار شما با طراح لوگو شما رابطه مستقيم دارد!

۳۹ بازديد

 
طراحي لوگو سايت


در دنياي امروزي كسب كار ها متفاوت از كسب كار هاي سنتي قديم است و روش هاي بازرايابي متفاوت و گسترده شده است كسب امروز را با نام كسب و كار استراتژيك ميشناسيم اين كسب كار شامل 3 بخش ميشود

  • مديريت بازاريابي استراتژيك
  • مديريت مالي استراتژيك
  • مديريت اجرايي استراتژيك

كه خود معقوله ي بازاريابي مهترين بخش و پيچيده ترين بخش آن است و بخش اعضمي از كسب درامد يك شركت به اين موضوع بستگي دارد كه متاسفانه در ايران بروز نيست به دليل نا آگاهي از قوانين روز و همچنين نبود اساتيد مجرب در اين زمينه همچنين آموزش هاي فوق العاده ضعيف و غير كاربردي باعث بروز اين مشكل شده است  به اين دليل است كه ما روش ساليان قبل كشور هاي توسعه يافته را انجام ميدهيم و همواره تفكر سنتي در ايران بروز خواهد شد يكي از  تفكرات سنتي كه مديران كسب و كار ها دارند هم در طراحي لوگو بروز كرده است

 

اما چرا ميگوييم كه تفكر مديران در طراحي لوگو  هنوز سنتي است ؟ 

اكسر مديران كسب كار بر اين باور هستنند كه قطعا بايد طراحي لوگو سايت و يا شركت را را به يك گرافيست و طراح هنري سپرد اما اين تفكر در دنياي پيشرفته ي امروز كاملا اشتباه است يك طراح لوگو بايد در ميان يك گروه كه متشكل از كساني كه در بخش هاي مربوط به پيشبرد بازاريابي باشند حضور داشته باشد و چه بسا! كه متخصصاني كه در زمينه تبليغات و بازرايابي هستنند قطعا مهمتر و مرتبط تر از يك طراح گرافيك هستنند

 

چرا ميگوييم طراحي لوگو با بازاريابي رابطه مستقيم دارد ؟

ميتوان گفت طراحي لوگو  در حيطه متخصصان بازاريابي ميباشد زيرا يك بازراياب به تمام نياز هاي يك شركت برخورد مشتري ها و برندينگ آشناست و ميتواند لوگويي كه پاسخگوي نياز شركت باشد را با دقت تمام طراحي كند اما در اين ميان اصولي هم بايد رعايت شود كه شامل ماندگار بودن لوگوست لوگو بايد بگونه اي طراحي شود به بعد از مدتي نياز به اصلاح نداشته باشد و يا بدتر از آن نياز به تعويض نداشته باشد زيرا تعويض لوگو بعد از مدتي كه لوگو در ميان عموم به نمايش گذاشته شده بسيار كار اشتباهي ميباشد در اين زمان ديگر لوگوي جديد به چشم بيننده آشنا نيست! و شما با چلش هاي جديد رو به رو ميشويد

بسياري از افراد بر اين تفكر هستنند كه لوگو برند است! اما بعد از مطالعه بيشتر و شناخت اين علم متوجه گستردگي و پيچيدگي آن ميشوند اهميت انتخاب يك لوگو به اندازه  انتخاب نام شركتي كه قرار است به تازگي راه اندازي شود برابر است سعي كنيد در اين زمينه با دقت عمل كنيد

 

منبع : رابطه مستقيم طراح لوگو با كار شما

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.